alibaba.com'dan Ekran kartı almak..
9
●237
- 23-01-2021, 20:28:55Merhaba arkadaşlar alibaba.com'dan Ekran kartı vs alınır mı fiyatlar türkiye'ye göre aşırı ucuz. 2 satıcı ile görüştüm 10 adet gönderim yapıyorlar ve gümrük vergisi bizim sorumluluğumuz da falan diyorlar bu konuda fikriniz nedir?
- 23-01-2021, 20:31:06İnternette Alliexpresden Alınan Ekran Kartlarının 1050Tİ İmajı Verilmiş 10 Senelik Ekran Kartları Olduğunu Okumuştumyunusemre5454 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 20:32:10Bir arkdaşım aldı bir sorun olmadı. Gümrük vergisini siz veriyorsunuzyunusemre5454 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 23-01-2021, 20:33:21İlginç gümrük vergisi bize ait diyolar.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 20:36:22onlar nasıl ödüyor ki gümrük vergisini? fiyattan düşürebilirler ama onların ödeyebilmesi zor gibi sankiyunusemre5454 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 20:40:18Vallahi hiç bilmiyorum gümrük vergisi bize ait diyor. Başka bişe demiyor tusf bi durum birde bukdr uygun olması şaşırtıyorburakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 20:52:59Gümrük vergisini onların ödemesi diye bir durum çok zor hocam iyi araştırın bence.
- 23-01-2021, 20:54:50Valla çok karışık bir durum böyle bir durumda spariş edemem vallahiyemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 20:56:51Aliexpress de amazon sistemine geçtiği kendi aracılığıyla yollanan ürünlerde vergiyi peşin alıyor yani vergi bizden dediği o muhtemelen