• 22-01-2021, 00:58:00
    #1
    Değerli arkadaşlar merhaba şimdi benim yarın yerim belli olucak ve muhtemelen mart ayında askere gidebileceğim

    sorum şu 5 senedir kurumsalda çalışıyorum markette sevk belgesi yerine askerlik yerimi gösteren belgeyi versem kıdem tazminatını alacak şekilde istifa edebilir miyim?
  • 22-01-2021, 00:59:00
    #2
    Silüsü teslim edip ayrılınca tazminat vermek zorundalar. Ayrıca askerden sonra çalışmak istersen almak zorundalar.
  • 22-01-2021, 07:45:00
    #3
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silüsü teslim edip ayrılınca tazminat vermek zorundalar. Ayrıca askerden sonra çalışmak istersen almak zorundalar.
    Sorumu anlamadınız sanırım hocam