Değerli arkadaşlar merhaba şimdi benim yarın yerim belli olucak ve muhtemelen mart ayında askere gidebileceğim
sorum şu 5 senedir kurumsalda çalışıyorum markette sevk belgesi yerine askerlik yerimi gösteren belgeyi versem kıdem tazminatını alacak şekilde istifa edebilir miyim?
Kıdem tazminatı askerlik?
2
●66
- 22-01-2021, 00:58:00
- 22-01-2021, 07:45:00Sorumu anlamadınız sanırım hocamHakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle