Değerli arkadaşlar merhaba şimdi benim yarın yerim belli olucak ve muhtemelen mart ayında askere gidebileceğim

sorum şu 5 senedir kurumsalda çalışıyorum markette sevk belgesi yerine askerlik yerimi gösteren belgeyi versem kıdem tazminatını alacak şekilde istifa edebilir miyim?