• 21-01-2021, 12:29:47
    #1
    Eskiden bir limiti vardı trader limitinin. 5 liralık işleme de 10 liralık işleme de adamlar trade kasıyor.


    Ben pek önemsemiyorum ama artık min 250 lira altına trader şartı getirilse daha iyi olmaz mı?

    10 liraya 200 trade kasmanın kime ne yararı var anlamadım ben
  • 21-01-2021, 12:33:52
    #2
    250₺ abartı olabilir bence 50₺ daha uygun gibi
  • 21-01-2021, 12:35:09
    #3
    bildiğim kadarıyla 10tl min limiti var illa 250tllik bir şey satılacak değil 10tl de satılabiliyor
  • 21-01-2021, 12:36:15
    #4
    10tl gayet iyi
  • 21-01-2021, 12:36:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam o zaman ben nasıl güven kazanacağım ?
    mail satımı yapıyorum 100mail alsa 150tl yapıyor ticaret puansızmı olacak bu işlem şimdi?
  • 21-01-2021, 12:37:26
    #6
    1tl ile kanva satıp trade kasmaya çalışanları bile gördük. Trade önemi azaldı artık. Ticaret yaparken "fazla olanlar güvenilirdir" mantığı ile yaklaşmamak gerekiyor.
  • 21-01-2021, 14:20:45
    #7
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Çok yüksek bir fiyat hocam
  • 21-01-2021, 15:18:18
    #8
    Normalde 10 TL işlem limiti vardı, 250 TL biraz yüksek kalabilir fakat, trade içinde işlem limitine bir güncelleme gelebilir.