Eskiden bir limiti vardı trader limitinin. 5 liralık işleme de 10 liralık işleme de adamlar trade kasıyor.


Ben pek önemsemiyorum ama artık min 250 lira altına trader şartı getirilse daha iyi olmaz mı?

10 liraya 200 trade kasmanın kime ne yararı var anlamadım ben