• 20-01-2021, 21:39:16
    #1
    Arkdaslar Bu Suan calısıyorumda 2001 kasım dogum Gittım mayısta Cagırdılar ama hanı 1 sene atmak ıstıyorum bı para Bikrııtıp ama Edevetletten Tecil yapttım dırek 6 yıl Atti Bunu Mesela Bu Yazdan sonraya veya yasım 20 oldugunda yanı kasım gıbı 2021 gıbı gıdebılırmıyım cıkarmalar nasıl ogrenıcem
    6 yılda Makina Meslek okudugum için atti
  • 20-01-2021, 21:41:02
    #2
    Tecili bozup istediğiniz zaman gidebilirsiniz
  • 20-01-2021, 21:42:36
    #3
    ramazansevimmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecili bozup istediğiniz zaman gidebilirsiniz
    Hocam Mesela Cıkarmalar varmıs onu nasıl ayarlıcam Hanı dırek bozup dırek alırlarmı Bıdaha bos bos dolasmak ıstemem dısarda