Arkdaslar Bu Suan calısıyorumda 2001 kasım dogum Gittım mayısta Cagırdılar ama hanı 1 sene atmak ıstıyorum bı para Bikrııtıp ama Edevetletten Tecil yapttım dırek 6 yıl Atti Bunu Mesela Bu Yazdan sonraya veya yasım 20 oldugunda yanı kasım gıbı 2021 gıbı gıdebılırmıyım cıkarmalar nasıl ogrenıcem
6 yılda Makina Meslek okudugum için atti