Shopier Komisyon hk.
9
●154
- 20-01-2021, 13:04:31Merhaba mobil onay sitem var shopier üzerinden ödeme alıyorum, piyasadaki mobil onay sitelerine mesela 10₺ yüklemek istiyorsunuz. Shopier ödeme yerine gelince ödeme 11-12₺ arasında oluyor Yani komisyonu kullanıcı ödüyor. Bende böyle yapmak istiyorum komisyonlardan bezdim fakat nasıl yaparım bilmiyorum yardımcı olur musunuz
- 20-01-2021, 13:05:56Shopier panelinde bu var komisyon kullanıcıya mı yansıtılsın, yüzdelik olarak mı yansıtılsın gibi birçok varyasyona sahip
- 20-01-2021, 13:11:37PayTR kullanabilirsiniz yüzde 2 Papara kullanabilirsiniz yüzde 3. Shoper kullanmayın Yüzde 5 + 1TLMephobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 13:18:33Kullandığım scriptten hiç ama hiç memnun değilim keşke almasaydım diyorum. Özelden bilgi vereceğim.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inanın bulamadım gösterme şansınız var mı acabaahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scriptte shopier entegresi var, pek bütçem olmadığı için diğer ödeme kanallarını scripte entegre ettiremedim.bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-01-2021, 13:34:48Sitede 10 tl diye göstereceksiniz fiyatı ama postla fiyatı yollarken komisyonlu fiyatı yollayacaksınız kesmesi için
- 20-01-2021, 13:55:35nasıl yapılacağını bilmiyorumTheAvenqer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 14:41:54Baktım da shopierde değilmiş bahsettiğim yer kendi scriptim sunuyormuş o özelliği, kusura bakmayın yanlış bilgilendirme için.Mephobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 20-01-2021, 15:06:51mobil onay scripti mi bu hocamahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
