Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi scripti kullanıyorsunuz?
Kullandığım scriptten hiç ama hiç memnun değilim keşke almasaydım diyorum. Özelden bilgi vereceğim.

ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shopier panelinde bu var komisyon kullanıcıya mı yansıtılsın, yüzdelik olarak mı yansıtılsın gibi birçok varyasyona sahip
Hocam inanın bulamadım gösterme şansınız var mı acaba

bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PayTR kullanabilirsiniz yüzde 2 Papara kullanabilirsiniz yüzde 3. Shoper kullanmayın Yüzde 5 + 1TL
Scriptte shopier entegresi var, pek bütçem olmadığı için diğer ödeme kanallarını scripte entegre ettiremedim.