Hangi scripti kullanıyorsunuz?
Kullandığım scriptten hiç ama hiç memnun değilim keşke almasaydım diyorum. Özelden bilgi vereceğim.
Shopier panelinde bu var komisyon kullanıcıya mı yansıtılsın, yüzdelik olarak mı yansıtılsın gibi birçok varyasyona sahip
Hocam inanın bulamadım gösterme şansınız var mı acaba
PayTR kullanabilirsiniz yüzde 2 Papara kullanabilirsiniz yüzde 3. Shoper kullanmayın Yüzde 5 + 1TL
Scriptte shopier entegresi var, pek bütçem olmadığı için diğer ödeme kanallarını scripte entegre ettiremedim.