endonezya ve durumum hakkında - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
endonezya ve durumum hakkında
14
●
200
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
endonezya ve durumum hakkında
1
2
19-01-2021, 21:25:57
#10
Fys
Trus67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Facebook'a Endenozyo grupları var mı bir bakın isterseniz çoğu diğer ülkeler hakkında bilgileri orada yaşayan Türklerden ögreniyorum.
peki hocam teşekkür ederim araştırayım
19-01-2021, 21:26:13
#11
diode
Yoqjakarta'da kamuda çalışan Endonezyalı bir arkadaşım var İngilizce görüşebilirsiniz kabul ederse özelden bilgi veririm, yalnız sağlık sistemi felan sorun olabilir bence o buraya gelse daha mantıklı olur
19-01-2021, 21:27:44
#12
Fys
diode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yoqjakarta'da kamuda çalışan Endonezyalı bir arkadaşım var İngilizce görüşebilirsiniz kabul ederse özelden bilgi veririm
çok iyi olur hocam hakkınızı helal edin
19-01-2021, 21:31:12
#13
SemihCAN
Kız arkadaşınız gerekli bilgileri sizinle paylaşmıyor mu hocam?
19-01-2021, 21:33:56
#14
egepen
Hocam böbreğe dikkat et böbreği kaptırma
19-01-2021, 21:34:46
#15
Fys
insanların saçma sapan yorumlarından ötürü konumun kilitlenmesini arz ediyorum moderatör arkadaşlardan konu kilitlenebilir
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler