Yoqjakarta'da kamuda çalışan Endonezyalı bir arkadaşım var İngilizce görüşebilirsiniz kabul ederse özelden bilgi veririm, yalnız sağlık sistemi felan sorun olabilir bence o buraya gelse daha mantıklı olur