• 19-01-2021, 00:58:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Üniversitemin verdiği .edu uzantılı mail var bununla amazon aws acarak ücretsiz vps kullanabilir miyim ?

    Bir kaynak video vs var mıdır hocalarım ?
  • 19-01-2021, 01:00:13
    #2
    Ben denedim amaaçamadım. Saçma bir siteye yönlendirdi ve kaydımı tamamlayamadım.
  • 19-01-2021, 01:01:33
    #3
    awseducate.com sayfasından ilk önce başvuru yapmanız lazım hocam.
  • 19-01-2021, 01:04:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @Jieshou; dedighiniz yerden yaptım onayda verdim mailden incelenecek dedi tşkler hocma
  • 19-01-2021, 01:05:41
    #5
    aynurhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Jieshou; dedighiniz yerden yaptım onayda verdim mailden incelenecek dedi tşkler hocma
    Yaklaşık 6 saat ile 12 saat arasında onay gelmesi lazım hocam. Onay geldikten sonra sizi şifre oluşturmak için bir yere göndericek. Oradan şifrenizi oluşturup aws hesabınızı kullanabilirsiniz.
  • 19-01-2021, 01:09:06
    #6
    Jieshou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 6 saat ile 12 saat arasında onay gelmesi lazım hocam. Onay geldikten sonra sizi şifre oluşturmak için bir yere göndericek. Oradan şifrenizi oluşturup aws hesabınızı kullanabilirsiniz.
    Makineler free olanlarla aynı mı?
    Farklı ise süreleri ne kadar?
  • 19-01-2021, 01:10:43
    #7
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makineler free olanlarla aynı mı?
    Farklı ise süreleri ne kadar?
    Size verdiği kredi miktarına bağlı. Öğrenci hesaplarında genelde Virginia sunucusu hariç yerlerde sunucu açtırmıyor. En fazla 8 cpu 32 ram kapasite açmanızı sağlıyor.(Kredi miktarına göre değişiklik gösterebilir.)
  • 19-01-2021, 01:13:42
    #8
    Jieshou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size verdiği kredi miktarına bağlı. Öğrenci hesaplarında genelde Virginia sunucusu hariç yerlerde sunucu açtırmıyor. En fazla 8 cpu 32 ram kapasite açmanızı sağlıyor.(Kredi miktarına göre değişiklik gösterebilir.)
    Hmm şu kredili hesaplar, anladım teşekkürler.
  • 19-01-2021, 01:17:33
    #9
    Normal yolla ve maille açılan hesaplara göre edu'nun bir artısı var mı?