Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal yolla ve maille açılan hesaplara göre edu'nun bir artısı var mı?
Edu mail hesapların avantajı yok birazcık dezavantajları var. Virginia sunuculardan başka yerde açılmasına izin vermiyor. 30 kredi veya 100 kredi veriyor. Kredi bitince otomatik vdsler kapanıyor. En fazla 8 cpu 32 ram kapasiteli vds açılmasına izin veriliyor. Free Trial hesaplara göre dezavantajı hangileri olabilir deseler bunları listelemiş olurum.