Merhaba 2 markamız için 3 veya 4 sınıfta patent başvurusu yapacağız yardımcı olabilecek arkadaşlar ulaşırsa sevinirim.
Sevgiler,
Sercan
Marka Patent Başvurusu - Hizmet ALIMI
7
●120
- 18-01-2021, 11:08:49
- 18-01-2021, 11:11:39Teşekkür ederim not aldım.halilkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10'dan bu işi yapan arkadaş varsa ekmeği ona verelim, bugün kimse çıkmaz ise dediğiniz kişi ile iletişime geçeceğim.
Sevgiler. - 18-01-2021, 11:13:11Özellikle önerdim ki, fazla para alayım kafasında biri değil hiç bişey olmasa bile tanışın derim.ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2021, 11:14:35Tercihim ve önerim, yıllardır ortak çalıştığım. Bayi olarak hizmet alanımızda mevcut bulunmakta.
https://www.turkticaret.net/marka-tescil/ - 18-01-2021, 11:51:07Tekrar merhaba ilginiz için teşekkür ederim R10 üyesi @minnox; ile anlaşma sağlanmıştır.
Hayırlı olsun.
Sevgiler. - 18-01-2021, 13:21:42Üyeliği durdurulduMarka tescil işlemleri tarafımızca yapılmıştır.ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle