Teşekkür ederim not aldım.
r10'dan bu işi yapan arkadaş varsa ekmeği ona verelim, bugün kimse çıkmaz ise dediğiniz kişi ile iletişime geçeceğim.
Sevgiler.
Özellikle önerdim ki, fazla para alayım kafasında biri değil hiç bişey olmasa bile tanışın derim.