• 16-01-2021, 11:56:50
    #1
    Arkadaşlar hesap sattım ilk maili verdim, alıcı abi gmailden kurtarma telefon no mu kaldırıp kendisinkini ekledi, kurtarma e postasını kendisinkini ekledi, 2. Faktörü de kendi no suna ekledi. Hiçbir şekilde benim no kalmadı. Cihazdanda kaldırdım gmaili. Fakat ne zaman girmek istese yine benim telefona kod geliyor sebebi ne? Nasıl çözeriz lütfen acil yardım
  • 16-01-2021, 11:59:58
    #2
    Belli bir süre öyle oluyor gmail bir hata olduğunu sanıp güvenli hale gelene kadar öyle bekletiyor sattığınız kişi kendi bilgilerini alsın 3-14 gün içerisinde otomatikmen numara değişicektir.İnstagram veya başka bir platforma bağlıysa mail hesaptaki maili değişsin daha sonrasından maildeki numara kendi üzerine geçince ekli olan maili kaldırıp üzerine geçen maili eklesin.
  • 16-01-2021, 12:01:39
    #3
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli bir süre öyle oluyor gmail bir hata olduğunu sanıp güvenli hale gelene kadar öyle bekletiyor sattığınız kişi kendi bilgilerini alsın 3-14 gün içerisinde otomatikmen numara değişicektir.İnstagram veya başka bir platforma bağlıysa mail hesaptaki maili değişsin daha sonrasından maildeki numara kendi üzerine geçince ekli olan maili kaldırıp üzerine geçen maili eklesin.
    Yani bu yaşanan bir şey mi? Çok teşekkürler
  • 16-01-2021, 12:04:41
    #4
    alican27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu yaşanan bir şey mi? Çok teşekkürler
    Daha önce 20-30 tane hesap sattım ve aldım.Gmail bağlı olanlarda %90 bu sorunu yaşadım.Sorun belli bir süre sonra otomatik olarak düzeliyor.Gmail çalınmış gibi anlaşıldığından geri alınması için telefon numarasını saklı tutuyor bu yüzden de bilgiler tam değişmiyor.Herzaman hesap al sat veya geliştirip satıcaksanız hotmail kullanmanızı öneririm böyle sorunlarla karşılaşmazsınız.
  • 16-01-2021, 12:10:02
    #5
    alican27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hesap sattım ilk maili verdim, alıcı abi gmailden kurtarma telefon no mu kaldırıp kendisinkini ekledi, kurtarma e postasını kendisinkini ekledi, 2. Faktörü de kendi no suna ekledi. Hiçbir şekilde benim no kalmadı. Cihazdanda kaldırdım gmaili. Fakat ne zaman girmek istese yine benim telefona kod geliyor sebebi ne? Nasıl çözeriz lütfen acil yardım
    Biraz bekleyin Google artık her şeyi biliyor önlem alıyor. Bir süre sonra geçer diye düşünüyorum.