alican27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hesap sattım ilk maili verdim, alıcı abi gmailden kurtarma telefon no mu kaldırıp kendisinkini ekledi, kurtarma e postasını kendisinkini ekledi, 2. Faktörü de kendi no suna ekledi. Hiçbir şekilde benim no kalmadı. Cihazdanda kaldırdım gmaili. Fakat ne zaman girmek istese yine benim telefona kod geliyor sebebi ne? Nasıl çözeriz lütfen acil yardım
Biraz bekleyin Google artık her şeyi biliyor önlem alıyor. Bir süre sonra geçer diye düşünüyorum.