Merhabalar, bu modem bir yıl dahi kullanılmadı ve tanıdığım bir çocuk (güvenirim) bayağı temiz ve hiçbir sorunu yok abi dedi. Yorumlara baktım araştırdım bir de R10a sormak istiyorum. Sizce aşağıdaki modem nasıl? 100 liraya değer mi?
Normalde bir nebze idare eden bu modemi TT mahvetmiş, keeneticlere bak bunlara bakma hocam. TT Super Milleni gibi operatörlerin modemlerini tavsiye etmiyorum asla.
Normalde bir nebze idare eden bu modemi TT mahvetmiş, keeneticlere bak bunlara bakma hocam. TT Super Milleni gibi operatörlerin modemlerini tavsiye etmiyorum asla.