• 14-01-2021, 19:45:42
    #1
    Merhabalar, bu modem bir yıl dahi kullanılmadı ve tanıdığım bir çocuk (güvenirim) bayağı temiz ve hiçbir sorunu yok abi dedi. Yorumlara baktım araştırdım bir de R10’a sormak istiyorum. Sizce aşağıdaki modem nasıl? 100 liraya değer mi?



  • 14-01-2021, 19:52:12
    #2
    Sakın!
  • 14-01-2021, 19:56:43
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın!
    Neden hocam, açıklar mısınız?
  • 14-01-2021, 19:59:01
    #4
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın!
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam, açıklar mısınız?
    Normalde bir nebze idare eden bu modemi TT mahvetmiş, keeneticlere bak bunlara bakma hocam. TT Super Milleni gibi operatörlerin modemlerini tavsiye etmiyorum asla.
  • 14-01-2021, 20:03:49
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde bir nebze idare eden bu modemi TT mahvetmiş, keeneticlere bak bunlara bakma hocam. TT Super Milleni gibi operatörlerin modemlerini tavsiye etmiyorum asla.
    Teşekkür ederim hocam sağ olun var olun.