Konu
Tp-Link Bu Modemi Hakkında Yorum Yapar Mısınız?
14-01-2021, 19:45:42
#1
Tevfik
Merhabalar, bu modem bir yıl dahi kullanılmadı ve tanıdığım bir çocuk (güvenirim) bayağı temiz ve hiçbir sorunu yok abi dedi. Yorumlara baktım araştırdım bir de R10a sormak istiyorum. Sizce aşağıdaki modem nasıl? 100 liraya değer mi?