Merhabalar, bu modem bir yıl dahi kullanılmadı ve tanıdığım bir çocuk (güvenirim) bayağı temiz ve hiçbir sorunu yok abi dedi. Yorumlara baktım araştırdım bir de R10’a sormak istiyorum. Sizce aşağıdaki modem nasıl? 100 liraya değer mi?