Sitemi eleştirir misin? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemi eleştirir misin?
10
●
159
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitemi eleştirir misin?
1
2
13-01-2021, 11:06:25
#10
ibrahimkilic
Eline saglik dostum guzel olmus gercekten. Hem sade hem de anlaşılır bir goruntu var. Umarim hayırlısı olur
13-01-2021, 11:24:01
#11
helperman
Yazılar orta değil her iki yana yaslı ya da sola yaslı olsun bu şekilde hoş durmuyor. Sade, basit ama göz yormuyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler