Konu
Sitemi eleştirir misin?
13-01-2021, 11:24:01
#11
helperman
Yazılar orta değil her iki yana yaslı ya da sola yaslı olsun bu şekilde hoş durmuyor. Sade, basit ama göz yormuyor.