• 13-01-2021, 08:03:17
    #1
    Günaydın arkadaşlar. Üzerimde aşırı bir kırgınlık ve bitkinlik var. 2 gün rapor almak istiyorum. Maaş kesintisi oluyor mu bilen var mı?
  • 13-01-2021, 08:05:41
    #2
    2 günü iş veren vermek zorunda değil isterse verir istemez ise vermez 3 gün alırsan 2 günü yine vermez 1 gün devlet verir
  • 13-01-2021, 08:10:48
    #3
    1 ve 2 gün maaştan kesiliyor, 3 güne 1 yatıyor devlet hocam.
  • 13-01-2021, 08:20:15
    #4
    2 gün izin ve maaştan düşmez. 2+ alırsan sgk öder maas kesilir.

    Doktora başvur bakalım ne diyecek
  • 13-01-2021, 09:10:12
    #5
    Sigortalı çalışan iseniz, evet. Günlük 60,80₺ üzerinden hesaplanıyor alacağınız para da.
  • 13-01-2021, 09:21:01
    #6
    Kamu ve özelde 2 güne kadar iş veren öder, 3 günden sonrakileri sigorta öder. Mesela 5 gün rapor aldin, 2 gün iş verenin öder, 3 gün sigortadan ödenir. Kendim memurum, ayni zamanda iş verenim. İşleyiş bu şekilde.