Konu
Rapor almak istiyorum.
13-01-2021, 08:03:17
#1
CoolDad
Günaydın arkadaşlar. Üzerimde aşırı bir kırgınlık ve bitkinlik var. 2 gün rapor almak istiyorum. Maaş kesintisi oluyor mu bilen var mı?