• 11-01-2021, 19:41:19
    #10
    Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef değil ama amcam TTK ( Türkiye Taş Kömürü Ocaklarında) çalışıyor.
    15 yılla alakası yok. 3. derece kadroya inebilenler veya 3.dereceden maaş alanlar alabilir. 8 yıllık doktor da 3. dereceye inebilir ve alabilir.
  • 11-01-2021, 19:42:39
    #11
    mousolos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yılla alakası yok. 3. derece kadroya inebilenler veya 3.dereceden maaş alanlar alabilir. 8 yıllık doktor da 3. dereceye inebilir ve alabilir.
    Alabilir de Yeğeni alamaz.
  • 11-01-2021, 19:54:45
    #12
    muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilir de Yeğeni alamaz.
    kim alabilir, kimin yeğeni alamaz. gereksiz yere polemik niye yapıyorsunuz ki. nüfus idaresinin linkini attım. orada her şey yazıyor zaten.