mousolos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 yılla alakası yok. 3. derece kadroya inebilenler veya 3.dereceden maaş alanlar alabilir. 8 yıllık doktor da 3. dereceye inebilir ve alabilir.
Alabilir de Yeğeni alamaz.