• 10-01-2021, 00:37:19
    #1
    N11.com üzerinden A70 telefonum için 500 liraya (orjinal ve revize yazıyordu) bir ekran aldım telefonuma montajını yaptık montajı yaparken ekranı test ettik sorun yok gibiydi montajı yaptıktan sonra fark ettim ki telefonu kullanırken ara sıra ekran yada ekranın yarısı siyah oluyor sanki ledler hiç çalışmıyor gibi bazen görüntü bozuluyor kısacası ekran bozuk.
    N11.com üzerinden satıcıya soru attım ekran bozuk vs diye satıcı ekranı değiştirebiliriz ama hasar almaması gerek dedi bu ekranı hasar vermeden sökmek gerçekten çok zor ve 500 lira para verdiğim ekran için durduk yer riske girmek istemiyorum bu durumda sizce ne yapabilirim?
  • 10-01-2021, 00:45:08
    #2
    bir telefoncuya götürüp söktürebilirsin sorumlulugu alır telefoncu
  • 10-01-2021, 00:47:52
    #3
    CEPMANYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir telefoncuya götürüp söktürebilirsin sorumlulugu alır telefoncu
    Yarın bi telefoncular ile görüşeyim bu işlemin maliyeti ortalama ne kadar olur sizce?
  • 10-01-2021, 00:49:08
    #4
    Telefoncu risk almaz kesinlikle çünkü ürünü bilmiyor riski size ait der 80 tlye söker verir size
  • 10-01-2021, 01:06:07
    #5
    Ekranın tam oturmamış olması ile bir alakası olabilir mi bu durumun? Satıcı öyle olabileceğini söyledi.