N11.com üzerinden A70 telefonum için 500 liraya (orjinal ve revize yazıyordu) bir ekran aldım telefonuma montajını yaptık montajı yaparken ekranı test ettik sorun yok gibiydi montajı yaptıktan sonra fark ettim ki telefonu kullanırken ara sıra ekran yada ekranın yarısı siyah oluyor sanki ledler hiç çalışmıyor gibi bazen görüntü bozuluyor kısacası ekran bozuk.
N11.com üzerinden satıcıya soru attım ekran bozuk vs diye satıcı ekranı değiştirebiliriz ama hasar almaması gerek dedi bu ekranı hasar vermeden sökmek gerçekten çok zor ve 500 lira para verdiğim ekran için durduk yer riske girmek istemiyorum bu durumda sizce ne yapabilirim?