• 09-01-2021, 15:07:24
    #1
    öncelikle şunu söyle ek istiyorum ticaret tecrübem hiç yok.
    İranda arkadaşım hurma üreticisi, bana en iyi hurmayı kilosu 30 liradan gönderebileceğini söylüyor. Ben de internette ve bulunduğum ilçede satmak istiyorum. Gümrük vergisi ne kadar çıkar ? Türkiye’de satmak için hangi evrakları almalıyım bu konuda tecrübe sahibi olan arkadaşlardan bilgi rica ediyorum. Arkadaşımın 30 liraya gönderdiği hurma bana maliyeti ne olur 🤷♂
  • 09-01-2021, 15:09:21
    #2
    Süreç belki sıkıntılı olabilir hocam. Ambargo vs. vs. ama Yüksekova da 2 sene yaşadım İran hurması leş ama ucuz
  • 09-01-2021, 15:13:12
    #3
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süreç belki sıkıntılı olabilir hocam. Ambargo vs. vs. ama Yüksekova da 2 sene yaşadım İran hurması leş ama ucuz
    piarom hurması baya iyi diye okudum çok yerde, benim ki bi hesap eğer mantıklı gelirse işe koyulmak olacak