Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süreç belki sıkıntılı olabilir hocam. Ambargo vs. vs. ama Yüksekova da 2 sene yaşadım İran hurması leş ama ucuz
piarom hurması baya iyi diye okudum çok yerde, benim ki bi hesap eğer mantıklı gelirse işe koyulmak olacak