• 09-01-2021, 15:12:44
    #28
    cihankp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence anlamamanız gereken şey Türkiye'de neden bu kadar pahalı olduğudur. 😂
    Orası öyle ama İran'da da Türkiye'den daha pahalı olmasını beklerdim.
  • 09-01-2021, 15:49:17
    #29
    Üyeliği durduruldu
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İran'da tanıdıklarım var, O kadar ucuzmuş gerçekten Kargoyla yollatsak gümrüğe takılır mı ikinci el orada unutmuşum vs gibi bir şey desek
    Hollanda da bir şirketin Türkiye de yaşayan çalışanına gönderdiği mac pro için 13k tl vergi çıktı
  • 09-01-2021, 17:08:15
    #30
    Keşke daha önce görseydim konuyu bir tane de ben alırdım.
  • 09-01-2021, 17:12:51
    #31
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sürekli telefon vs getirip satıyorum, gümrükden geçirmeniz için tiyolar verebilirim.
    ben de PM alayım size zahmet
  • 09-01-2021, 17:14:25
    #32
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollanda da bir şirketin Türkiye de yaşayan çalışanına gönderdiği mac pro için 13k tl vergi çıktı
    Öyle gönderilirse tabikide çıkar gümrükten kendiniz geçirmeniz gerekiyor.
  • 09-01-2021, 17:22:10
    #33
    Üyeliği durduruldu
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle gönderilirse tabikide çıkar gümrükten kendiniz geçirmeniz gerekiyor.
    Kargoyla gelen ürünü nasıl geçireceğiz?
  • 09-01-2021, 17:27:07
    #34
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargoyla gelen ürünü nasıl geçireceğiz?
    Kargoyla gelen ürüne tabikide vergi uygulanır konudaki arkadaşlar kendimiz gidip getirsek diye diyorlar.
  • 09-01-2021, 17:34:42
    #35
    Üyeliği durduruldu
    idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargoyla gelen ürüne tabikide vergi uygulanır konudaki arkadaşlar kendimiz gidip getirsek diye diyorlar.
    Tabi ki gidip getirebilir fakat bu rakamların doğru olma ihtimali çok düşük
  • 09-01-2021, 17:37:17
    #36
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki gidip getirebilir fakat bu rakamların doğru olma ihtimali çok düşük
    Rakamlar doğru, İranda dolar çok yüksek, tabi Türkiyede çalışan birisi için fiyat birnevi aynı olabilir fakat geçen sene ocak ayında iPhone Pro Max 256 gb getirdim kayıt ile beraber 8 bin tl civarına geldi.