mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İran'da tanıdıklarım var, O kadar ucuzmuş gerçekten Kargoyla yollatsak gümrüğe takılır mı ikinci el orada unutmuşum vs gibi bir şey desek
Hollanda da bir şirketin Türkiye de yaşayan çalışanına gönderdiği mac pro için 13k tl vergi çıktı