• 08-01-2021, 21:37:03
    #1
    arkadaşlar merhaba yeni anakart aldım [ASUS p8q67-m do/tpm] kullanamadan bozuldu
    işlemci pininin 6 tanesini yanlışlıkla yamulttum ve çalışmıyor düzeltilemez mi ? yoksa hurdamı oldu anakart
  • 08-01-2021, 21:38:19
    #2
    Merhaba,

    Eğer yamulduysa iğne gibi veya benzeri ince parçayla düzeltebilirsin kameranın zoomu veya büyüteç kullanarak.
    Ama pin kopmuşsa yapıcak bir şey yok.
  • 08-01-2021, 21:39:04
    #3
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Eğer yamulduysa iğne gibi veya benzeri ince parçayla düzeltebilirsin kameranın zoomu veya büyüteç kullanarak.
    Ama pin kopmuşsa yapıcak bir şey yok.
    1 tanesi koptu hocam gerisi yamuk
  • 08-01-2021, 21:39:55
    #4
    gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tanesi koptu hocam gerisi yamuk
    Geçmiş Olsun İşlemci Neydi?
  • 08-01-2021, 21:40:48
    #5
    HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş Olsun İşlemci Neydi?
    i3 2.nesıl hocam çöp mu oldu yani
  • 08-01-2021, 21:43:38
    #6
    gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i3 2.nesıl hocam çöp mu oldu yani
    Yamukları düzelt tak dene. İşlemcilerde bazı pinler boş pin voltaj vs vs için kullanılıyor. Denemeden atma.
  • 08-01-2021, 21:48:26
    #7
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tanesi koptu hocam gerisi yamuk
    kalem havya ile eski bir işlemcin varsa onun üstünden bir pin söküp takmayı dene(daha fazla bozabilirsin )
  • 08-01-2021, 21:51:29
    #8
    @residense; ile görüşmenizi tavsiye ederim hocam.
  • 08-01-2021, 22:25:15
    #9
    gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba yeni anakart aldım [ASUS p8q67-m do/tpm] kullanamadan bozuldu
    işlemci pininin 6 tanesini yanlışlıkla yamulttum ve çalışmıyor düzeltilemez mi ? yoksa hurdamı oldu anakart
    Sakin ellemeyin
    Gönderin özel aparat için var bende düzeltir yollarım
    Wp den görüşelim
    Sakın ellemeyin!!!!