arkadaşlar merhaba yeni anakart aldım [ASUS p8q67-m do/tpm] kullanamadan bozuldu
işlemci pininin 6 tanesini yanlışlıkla yamulttum ve çalışmıyor düzeltilemez mi ? yoksa hurdamı oldu anakart
Sakin ellemeyin
Gönderin özel aparat için var bende düzeltir yollarım
Wp den görüşelim
Sakın ellemeyin!!!!