R10 İmzam Görünmüyor! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 İmzam Görünmüyor!
16
●
206
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 İmzam Görünmüyor!
1
2
08-01-2021, 19:51:35
#10
kalipsotr
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu an görüyorum bitane adam garip hareketler yapıyor
Banneri yapan ben;
08-01-2021, 19:51:47
#11
tesbuto
Üyeliği durduruldu
bu çıkıyor başlangıç olrak
08-01-2021, 19:53:29
#12
Incredible
imza mevcut.
08-01-2021, 19:53:36
#13
Kei
reklam engelleyicileri kapatın düzelir
08-01-2021, 19:54:15
#14
Ekonomi
cache diye bir şey var dostum. Anında yansıması gecikebilir. Ayrıca r10 da cdn den resim çekiyor onun da etkisi var. Bir sorun olsa herkeste olur size özel sorun olmaz. Olsa da bilgisayarınızda vardır
08-01-2021, 19:57:12
#15
Cherkes
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banneri yapan ben;
Kırdıysam özür dilerim
08-01-2021, 19:58:31
#16
kalipsotr
Cherkes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kırdıysam özür dilerim
Yok hocam estağfurullah, yorumunuzun bu kadar beğeni alması daha da gücendirici
08-01-2021, 19:59:24
#17
Cherkes
kalipsotr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam estağfurullah, yorumunuzun bu kadar beğeni alması daha da gücendirici
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler