• 08-01-2021, 14:36:32
    #1
    Merhabalar ben adsenseden vergi sorunu yaşamamak için şahıs şirketi acicam açılışta herhangi bir hibe devlet tarafından destek yada başka birşey alabilir miyim ?
  • 08-01-2021, 14:37:42
    #2
    EFK
    #𝙽𝙴𝚇𝚃𝙻𝙴𝚅𝙴𝙻 👑
    Kosgeb'i araştırmanızı öneririm.
  • 08-01-2021, 14:38:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaş kaç?
  • 08-01-2021, 14:38:50
    #4
    tasarimalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kosgeb'i araştırmanızı öneririm.
    mrtsevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kaç?

    Yaşim 22 hocam girişimci ve ileri girişimcilik belgelerim de var ayriyetten.
  • 08-01-2021, 14:38:57
    #5
    Bildiğim kadarı ile yok. Hibe vs. almak için KOSGEB’e başvurmak gerek. Fakat Adsenseden gelir etmek için hibe vs. vereceklerini düşünmüyorum. Eğer başvurur da alırsanız sizden aldığım ilhamla bende başvururum
  • 08-01-2021, 14:39:19
    #6
    ruchan51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben adsenseden vergi sorunu yaşamamak için şahıs şirketi acicam açılışta herhangi bir hibe devlet tarafından destek yada başka birşey alabilir miyim ?
    Genc girisimci destegi vardi hocam 75 bine kadar vergi muafiyeti sunan onu arastirin isterseniz
  • 08-01-2021, 14:41:31
    #7
    Mali Müşavir
    Genç girişimci tevikinden yararlanabilirsiniz. Detaylı bilgi almak isterseniz ve şirket kurmak isterseniz pm atabilirsiniz
  • 08-01-2021, 14:43:47
    #8
    benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimci tevikinden yararlanabilirsiniz. Detaylı bilgi almak isterseniz ve şirket kurmak isterseniz pm atabilirsiniz
    Hocam kosgeb konusunda bilginiz var mı? Var ise yaklaşık 1 ay önce şahıs şirketi kurulumu yaptırdım, yine de başvurabilir miyim?
  • 08-01-2021, 14:44:48
    #9
    Mali Müşavir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kosgeb konusunda bilginiz var mı? Var ise yaklaşık 1 ay önce şahıs şirketi kurulumu yaptırdım, yine de başvurabilir miyim?
    Hayır hocam başvuramazsınız. Zaten biz pek önermiyoruz KOSGEBİ mükelleflerimize