Bildiğim kadarı ile yok. Hibe vs. almak için KOSGEB’e başvurmak gerek. Fakat Adsenseden gelir etmek için hibe vs. vereceklerini düşünmüyorum. Eğer başvurur da alırsanız sizden aldığım ilhamla bende başvururum