• 07-01-2021, 21:11:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    https://www.hepsiburada.com/huawei-p...-HBV00000SXPMR

    Bu telefonu almayı düşünüyorum. Sosyal medya ve Banka uygulamaları kullanıyorum. Arada fotoğraf çekimi. Yani normal bir kullanım için. Önerir misiniz ?

    Oppo ve xiaomi pek almak istemiyorum açıkcası. Kullanan var mı p40 lite ?
  • 07-01-2021, 21:12:57
    #2
    Google hizmetleri yok hocam. Eğer google play önemliyse almayın derim. Teknik özellikleri ise iyi.
  • 07-01-2021, 21:12:57
    #3
    Google Admob, Analiytics, Ads ve Play Console uygulamalarini kullanmıyorsaniz bence alabilirsiniz. Tüm banka uygulamaları AppGallery de mevcut.
  • 07-01-2021, 21:17:21
    #4
    ryse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google hizmetleri yok hocam. Eğer google play önemliyse almayın derim. Teknik özellikleri ise iyi.
    GooglePlay benim için çok önemli değil, zaten bir sosyal medya ve banka uygulamaları yüklü. Onları da huawei nin kendi App'inden indirebiliyorum

    ensaryusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Admob, Analiytics, Ads ve Play Console uygulamalarini kullanmıyorsaniz bence alabilirsiniz. Tüm banka uygulamaları AppGallery de mevcut.
    Hayır kullanmıyorum, sadece sosyal medya, banka uygulamaları birde mail
  • 07-01-2021, 21:25:40
    #5
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GooglePlay benim için çok önemli değil, zaten bir sosyal medya ve banka uygulamaları yüklü. Onları da huawei nin kendi App'inden indirebiliyorum



    Hayır kullanmıyorum, sadece sosyal medya, banka uygulamaları birde mail
    İlerde satmayı düşünürseniz google olayından dolayı biraz zarar ettirebilir hocam. Diğer şekilde Huaweiler hakikaten taş gibi cihazlardır.
  • 07-01-2021, 21:26:58
    #6
    ryse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerde satmayı düşünürseniz google olayından dolayı biraz zarar ettirebilir hocam. Diğer şekilde Huaweiler hakikaten taş gibi cihazlardır.
    Satma durumum olacağını düşünmüyorum,sanırım alacağım şimdi