GooglePlay benim için çok önemli değil, zaten bir sosyal medya ve banka uygulamaları yüklü. Onları da huawei nin kendi App'inden indirebiliyorum
Hayır kullanmıyorum, sadece sosyal medya, banka uygulamaları birde mail
İlerde satmayı düşünürseniz google olayından dolayı biraz zarar ettirebilir hocam. Diğer şekilde Huaweiler hakikaten taş gibi cihazlardır.