• 07-01-2021, 17:04:52
    #10
    HayirSeveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba , Excel'i ücretsiz nasıl kullanabilirim bilgisi olan var mı ? indiriyorum lisans istiyor. İnternetteki anahtarlarda geçersiz işe yaramıyor. yardımcı olabilecek var mı ?
    5-10 liraya kaçak hesap satıyorlar. E-posta şifreyi girip erişim sağlayabiliyorsun. Burdan link vermem çok doğru olmaz, özelden ulaşabilirsin.
  • 07-01-2021, 17:05:48
    #11
    Google Docs üzerinden Word, Excel ve benzer microsoft ürünlerini kullanabilirsiniz.
  • 07-01-2021, 17:05:59
    #12
    open office kullan excel şart değilse
  • 07-01-2021, 17:07:12
    #13
    Google excell tablosunu kullanabilirsin ücretsiz eklentisinide indirip çevrimdışıda kullanın
  • 07-01-2021, 17:07:47
    #14
    HayirSeveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri tam olarak nasıl yapacağımı tercüme edebilir mi ? ben bilmiyorum da
    basıl bir tercüme istiyorsunuz. macos işletim sistemi kullanıyorsanız numbers uygulaması ücretsiz.

    yok windows kullanıyorsanız google araçları (nasıl tercüme edileceğini bilemedim)

    linux kullanıyorsanız ücretsiz içinde var

    yok illa microsoft excel diyorsanz bildiğim kadarıyla ücretsiz tek seçenek crac k veya öğrenci paketlerini takip edeceksiniz.

    siz hiç bilgi vermeden pat diye yazarsanız kısa cevaplar alırsınız.

    yazıyı daha uzun yazardım ama tercüme sorun olmayacaksa 🙂
  • 07-01-2021, 17:10:00
    #15
    Buradan ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.
  • 07-01-2021, 17:10:07
    #16
    Merhabalar,

    https://tr.libreoffice.org/
  • 07-01-2021, 17:43:24
    #17
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma DAVETİYESİZ üye alırsak, ortam böyle bozulur
    Nasıl bozulmuş ortam anlatsana hocam biraz