Arkadaşlar merhaba , Excel'i ücretsiz nasıl kullanabilirim bilgisi olan var mı ? indiriyorum lisans istiyor. İnternetteki anahtarlarda geçersiz işe yaramıyor. yardımcı olabilecek var mı ?
5-10 liraya kaçak hesap satıyorlar. E-posta şifreyi girip erişim sağlayabiliyorsun. Burdan link vermem çok doğru olmaz, özelden ulaşabilirsin.