• 07-01-2021, 16:03:01
    #1
    ardakaşlar flash belleğimde bir şeyler oldu..dosyalar açılmıyor ve farklı şekiller çıkıyor....nasıl çözüme varılır

  • 07-01-2021, 16:09:07
    #2
    Samsat86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ardakaşlar flash belleğimde bir şeyler oldu..dosyalar açılmıyor ve farklı şekiller çıkıyor....nasıl çözüme varılır

    Çip hatası veya virüs.
    Çipse reball, virüsse veri kurtarma gerekir.
  • 07-01-2021, 16:16:13
    #3
    2090 gelecekten mesaj var galiba hocam