Samsat86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ardakaşlar flash belleğimde bir şeyler oldu..dosyalar açılmıyor ve farklı şekiller çıkıyor....nasıl çözüme varılır

Çip hatası veya virüs.
Çipse reball, virüsse veri kurtarma gerekir.