• 04-01-2021, 22:52:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi. Dalgınlıkla almışım temayı çok beğendim wordpress sürümüde var sizce ne yapmalıyım?
    İade edip aynı temanın wordpresslisini mi almayalıyım yoksa html devam mı edeyim?
  • 04-01-2021, 22:53:37
    #2
    İade etmenizi şiddetle öneririm. Wordpress > HTML
    Google'ın gözünde iş bu hocam
  • 04-01-2021, 22:54:33
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade etmenizi şiddetle öneririm. Wordpress > HTML
    Google'ın gözünde iş bu hocam
    Ne kadar sürer hocam iade süreci?
  • 04-01-2021, 22:55:59
    #4
    TornadoDAYI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar sürer hocam iade süreci?
    Benim iadem 3 gün sürmüştü fakat bankamla problem yaşadım geç yatırdılar vs belki 1,2 gün içinde hesabınıza düşebilir
  • 04-01-2021, 22:58:15
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    İade süreci hızlı ve kolay ise kesinlikle iade edin ve wordpress devam edin kesinlikle bence de.
  • 04-01-2021, 23:05:19
    #6
    Benimde başıma aynı durum gelmişti. Mail attım, geri dönüş olarak ( net bir şekilde yazıyor html şablon olduğu bu yüzden iade edemiyoruz ) diyerekten iade kabul etmemişlerdi.
  • 04-01-2021, 23:07:37
    #7
    İadenin kabul edilmesi için dosyayı indirmemen lazım. İndirdiğin zaman iade almıyorlar.
  • 05-01-2021, 02:07:50
    #8
    Satıcıyla anlaştım. Wordpress temasını alıp, fatura numarası ile birlikte html template'i iade edersen iadeyi kabul edeceğim dedi. Aynı şekilde yaptım yarım saat sonra iadeyi onayladı.