Arkadaşlar başlıkta yazdığım gibi. Dalgınlıkla almışım temayı çok beğendim wordpress sürümüde var sizce ne yapmalıyım?
İade edip aynı temanın wordpresslisini mi almayalıyım yoksa html devam mı edeyim?