r10 bu duruma önlem almalı
10
●443
- 04-01-2021, 17:34:37Önüne gelen satış ve hizmet konusu açarak insanları mağdur etmeye başladı. 5 ticaret şartı var ama adam üç beş basit ticaret yaparak o şartı geçiyor. Bununla ilgili satış açmak için gerekli süre mi uzatılır escrow sistemi gibi bir şey mi gelir bilemiyorum ama bu durumlar artıyor gibi görüyorum.
- 04-01-2021, 17:38:10Süre ve Ticaret şartı yükselirse inovasyon yapabilecek yeni üyelere darbe indirilmiş olacak.
- 04-01-2021, 17:38:32sahibinden.com'un get uygulamasının insan hali hocam. sahibinden.com yok da bağımsız bir kişi var burada. her iki taraf da onay verince ücret yatıyorDishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 17:40:36Şöyle Bişey de var hocam kurumsal veya platin vs diğer üyelikleri olanlarda dolandırmıyormu ben forumda 1 kaç kişide gördüm herkesi aynı kefeye koymuyorum ama kurumsal üyeliği olan platin üyeliği olan insanlarda dolandırıyor.
Sevgiler
sametdemir bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 04-01-2021, 17:44:17mağdur olan insanların da biraz akıllı olması lazım bence hocam, form belli başlı kurallar getirmiş 5 ticaret olacak demiş ticaret puanına bakıp güvenmeyen kişi de ticaret yapmasın yada önce işi sonra ödemeyi göndersin, r10'un değil insanların kendisi önlem almalı bence.
- 04-01-2021, 17:45:00Escrow kesinlikle şart. Forumda aktif ticaret yapmamamın en büyük sebeplerinden biridir.
