• 04-01-2021, 17:34:37
    #1
    Önüne gelen satış ve hizmet konusu açarak insanları mağdur etmeye başladı. 5 ticaret şartı var ama adam üç beş basit ticaret yaparak o şartı geçiyor. Bununla ilgili satış açmak için gerekli süre mi uzatılır escrow sistemi gibi bir şey mi gelir bilemiyorum ama bu durumlar artıyor gibi görüyorum.
  • 04-01-2021, 17:36:41
    #2
    escrow sistemi 2021 sonuna gelecek diye biliyorum
  • 04-01-2021, 17:36:46
    #3
    Escrow ne hocam
  • 04-01-2021, 17:38:10
    #4
    Süre ve Ticaret şartı yükselirse inovasyon yapabilecek yeni üyelere darbe indirilmiş olacak.
  • 04-01-2021, 17:38:32
    #5
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Escrow ne hocam
    sahibinden.com'un get uygulamasının insan hali hocam. sahibinden.com yok da bağımsız bir kişi var burada. her iki taraf da onay verince ücret yatıyor
  • 04-01-2021, 17:39:38
    #6
    Get tarzı bir şey yapılsa çok güzel olur şahsen
  • 04-01-2021, 17:40:36
    #7
    Şöyle Bişey de var hocam kurumsal veya platin vs diğer üyelikleri olanlarda dolandırmıyormu ben forumda 1 kaç kişide gördüm herkesi aynı kefeye koymuyorum ama kurumsal üyeliği olan platin üyeliği olan insanlarda dolandırıyor.

    Sevgiler
    • sametdemir
    sametdemir bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2021, 17:44:17
    #8
    mağdur olan insanların da biraz akıllı olması lazım bence hocam, form belli başlı kurallar getirmiş 5 ticaret olacak demiş ticaret puanına bakıp güvenmeyen kişi de ticaret yapmasın yada önce işi sonra ödemeyi göndersin, r10'un değil insanların kendisi önlem almalı bence.
  • 04-01-2021, 17:45:00
    #9
    Escrow kesinlikle şart. Forumda aktif ticaret yapmamamın en büyük sebeplerinden biridir.