mağdur olan insanların da biraz akıllı olması lazım bence hocam, form belli başlı kurallar getirmiş 5 ticaret olacak demiş ticaret puanına bakıp güvenmeyen kişi de ticaret yapmasın yada önce işi sonra ödemeyi göndersin, r10'un değil insanların kendisi önlem almalı bence.