• 04-01-2021, 16:53:30
    #1
    Merhabalar,
    Twitter'da hesabımı GT + FAV ile kasarken günün sonunda " Sınıra Ulaşıldı " engeli veriyor. Sabah giriş yaptığımda da 3 Gün 0 Saat işlem yapamazsınız diyor.
    Engel yokken günlük 350 - 400 takipçi kasıyorum. Buna takılmamak için ne yapmam gerekli?
    Teşekkürler.
  • 04-01-2021, 16:57:54
    #2
    Agresif hareket diye tanımlıyor hocam twitter onun için günlük 200 takipçi yeter diye düşünüyorm
  • 04-01-2021, 17:08:01
    #3
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Agresif hareket diye tanımlıyor hocam twitter onun için günlük 200 takipçi yeter diye düşünüyorm
    Hızımı alamıyorum hocam,iddia gibi düşünün. Geldiği zaman daha çok istiyorum.