Merhabalar,
Twitter'da hesabımı GT + FAV ile kasarken günün sonunda " Sınıra Ulaşıldı " engeli veriyor. Sabah giriş yaptığımda da 3 Gün 0 Saat işlem yapamazsınız diyor.
Engel yokken günlük 350 - 400 takipçi kasıyorum. Buna takılmamak için ne yapmam gerekli?
Teşekkürler.