• 04-01-2021, 14:52:11
    #1
    Merhaba. Aklıma geldi birden bu soru. Web tarayıcıları kazancı nereden elde ediyor?
  • 04-01-2021, 14:52:30
    #2
    Arkada bir şeyler kazıyorlardır bence.
  • 04-01-2021, 14:53:07
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkada bir şeyler kazıyorlardır bence.
    Kazıyorlar mı bilmiyorum ama chrome pcnin belini büküyor
  • 04-01-2021, 14:53:28
    #4
    Milyarlarca insanın yaptığı her işlemi bilmekten.
  • 04-01-2021, 14:53:55
    #5
    Bilgilerimizi satiyorlardir.
    • yazarbey
    yazarbey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2021, 14:54:20
    #6
    Yaptığın her şeyin bilgisini alıyor. Google reklamları neden bu kadar başarılı? Sadece ziyaret ettiğin sitelerden mi?
  • 04-01-2021, 14:55:31
    #7
    Kullanıcı verileri altından değerli...
  • 04-01-2021, 14:55:57
    #8
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığın her şeyin bilgisini alıyor. Google reklamları neden bu kadar başarılı? Sadece ziyaret ettiğin sitelerden mi?
    Google zaten yapıyor bunu. O konuda aklımda şüphe yok Çerezleri basıyor. Diğer tarayıcılar aklıma takıldı benim
  • 04-01-2021, 14:56:05
    #9
    yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazıyorlar mı bilmiyorum ama chrome pcnin belini büküyor
    Aynen hocam. Chrome + 4-5 program açıp çalışırken pc fanı şaha kalkıyor. Laptop olduğu için fan sesi artık çalışmama engel olmaya başladı. Masaüstü pc alacağım gibi duruyor.

    Geçenlerde Opera GX'i felan da denedim, hepsi aynı ram'i tüketiyor. GX'de her ne kadar ram sınırlama vs olsa da gücü sınırladıktan sonra aşırı yükte ram'lere zarar verir. O yüzden elimiz mahkum Chrome kullanıyorum halen.