Kazıyorlar mı bilmiyorum ama chrome pcnin belini büküyor
Aynen hocam. Chrome + 4-5 program açıp çalışırken pc fanı şaha kalkıyor. Laptop olduğu için fan sesi artık çalışmama engel olmaya başladı. Masaüstü pc alacağım gibi duruyor.
Geçenlerde Opera GX'i felan da denedim, hepsi aynı ram'i tüketiyor. GX'de her ne kadar ram sınırlama vs olsa da gücü sınırladıktan sonra aşırı yükte ram'lere zarar verir. O yüzden elimiz mahkum Chrome kullanıyorum halen.